Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Rash

Strony: [1] 2 3
1
Targowisko / Gospoda
« dnia: Czerwiec 13, 2015, 21:26:17 »
Obsługuje ją kilkoro ludzi, którzy odmówili ucieczki z miasta.

2
Zapisy / Rash - Leviathan (administrator)
« dnia: Czerwiec 12, 2015, 19:15:43 »
Imię:
Przez dłuższy okres czasu używał imienia Rash.

Nazwisko:
Przejął nazwisko człowieka, w którego się zmienił - McKay.

Wiek:
Nieznany, ale całkiem dużo.

Płeć:
Mężczyzna. Czasami.

Rasa:
Leviathan.

Osobowość:
Dobry dyplomata, ciekawy świata, ekstrawertyk, energiczny. Uważa, że na świecie liczą się tylko ci, którzy osiągnęli sukces. Niekiedy można go łatwo zdenerwować, ma skłonności do dramatyzowania, oportunista.

Historia (jak stałeś/łaś się owym potworem/duchem/zmiennokształtnym):
Został stworzony.

Inne:
Lubi ser. Najlepiej, kiedy jest nim polany człowiek.

3
Zapisy / Przykład Karty Postaci
« dnia: Czerwiec 12, 2015, 18:55:03 »
Aby móc grać na tym forum, musisz wypełnić poniższy formularz i czekać, aż zostaniesz zaakceptowany przez administrację.

[b]Imię:[/b]
[b]Nazwisko:[/b]
[b]Wiek:[/b]
[b]Płeć:[/b]
[b]Rasa:[/b]
[b]Osobowość:[/b]
[b]Historia (jak stałeś/łaś się owym potworem/duchem/zmiennokształtnym):[/b]
[b]Inne:[/b]


Imię: Imię twojej postaci.
Nazwisko: Nazwisko postaci - opcjonalnie.
Wiek: Ile lat ma twoja postać (nie więcej niż 100) oraz w jakim wieku umarła (w przypadku duchów).
Płeć: Mężczyzna/kobieta.
Rasa: Jedna z ras opisanych w wątku ''Rasy''. http://www.bestiariusz.darmowefora.pl/index.php/topic,25.0.html
Osobowość: Charakter postaci. Np. czy jest porywcza, spokojna, atakuje wszystkich przypominających jej mordercę (duch) itp.
Historia (jak stałeś/łaś się owym potworem/duchem/zmiennokształtnym): Opisać, czy urodziła się taka (potwór/zmiennokształtny) czy została zmieniona (duch/potwór/zmiennokształtny).
Inne: Rzeczy, które postać może przy sobie nosi, czy miała jakąś rodzinę, wygląd, cechy szczególne, itp.



Założenie Karty Postaci jest równoznaczne z zapoznaniem się i zrozumieniem regulaminu.

4
Inne / Reklamy for/blogów/itp.
« dnia: Czerwiec 12, 2015, 18:44:42 »
Aby zareklamować
Bestiariusz
musisz skopiować Nasz banner i wkleić go do innego forum.
Jeśli chcesz tutaj polecić inne forum, jego banner także musi się tu znaleźć.
Jeśli chcesz polecić Nam swoje forum, musimy dokonać wymiany bannerów. Jeżeli usuniesz Nasz banner, twój także stąd zniknie.


Nasz banner:

5
Inne / Ogłoszenia
« dnia: Czerwiec 12, 2015, 18:29:19 »
W tym wątku można dawać ogłoszenia typu ''Nie będzie mnie...'', itp.
Zakaz spamu!

6
Inne / Chat
« dnia: Czerwiec 12, 2015, 18:24:13 »
W tym wątku można pisać niefabularnie, jako użytkownik.
UWAGA: Nie jest dozwolone obrażanie innych ani nadmierne przeklinanie bez cenzury!

7
Wprowadzenie / Fabuła
« dnia: Czerwiec 12, 2015, 18:16:10 »

Witajcie, wędrowcy!

Wstąpiwszy, porzućcie nadzieję.
Oślepną monitory, ogłuchną komunikatory, zamilknie broń.
Tu władają potwory.


Fabuła owego forum umiejscowiona jest w świecie nierealnym, magicznym, pełnym stworzeń nie z tej ziemi.
Czas wydarzeń, które będą miały tu miejsce, można oszacować na średniowiecze.
Grając na forum wcielamy się w istotę nadprzyrodzoną: mrocznego zmiennokształtnego, mściwego ducha bądź innego potwora rodem ze strasznych opowieści.
Na forum przewidziane są różne akcje i wydarzenia fabularne organizowane zarówno przez administrację/Mistrza Gry jak i przez użytkowników forum.

8
Wprowadzenie / Rasy
« dnia: Czerwiec 08, 2015, 20:49:05 »
Oto spis ras, z których możesz wybrać jedną:

Zmiennokształtni
  • Shape-shifter - może się zmienić w każdego człowieka, także płeć przeciwną, dziecko, osobę starszą itp. Przejmuje zarówno wygląd jak i głos. W lustrze odbijają się jego oczy - lśniące srebrzysto tęczówki. Zmieniając się, zdziera z siebie skórę, wypadają mu zęby, włosy, oczy, uszy itp.
  • Wilkołak - podczas pełni przez trzy noce traci nad sobą kontrolę - wyrastają mu wilcze kły i pazury, może kogoś zmienić przez ugryzienie, świecą mu się oczy w ciemności. Jednak w ludzkiej postaci także ma nieco wyostrzone zmysły. Zmienia się tylko, kiedy śpi. Da się go zabić srebrem.
  • Wampir - człowiek zmienia się w niego po wymianie krwi z wampirem. Przed ludzkimi zębami wyrastają mu wszystkie ostre kły. Można je zabić przez dekapitację. Nie boją się słońca, wody święconej ani kołków z drewna.
  • Skinwalker - człowiek zmieniający się w psa. Może kogoś zmienić przez ugryzienie. Może się zmieniać kiedy chce. Da się go zabić srebrem.
  • Bearwalker - człowiek zmieniający się w niedźwiedzia. Może zacząć się zmieniać dopiero, kiedy uszyje z niedźwiedzich skór lub skalpów ludzkich płaszcz i będzie go nosił. Może kogoś zmienić przez ugryzienie. Słabym punktem jest srebro.
  • Kitsune - stwór z kocimi zielonymi oczami z pionową źrenicą i długimi czarnymi pazurami, żywiący się ludzkimi przysadkami.
  • Widmo - stwór żywiący się ludzkim szaleństwem, wysysający mózg, póki nie zostanie z niego kamień. W lustrach odbija się jego prawdziwy wygląd, a po jednym dotknięciu skóry człowiek zaczyna mieć halucynacje. Płyny z mózgu wysysa przez długi kolec, który wysuwa z nadgarstka i wbija ofierze w głowę za uchem. Od dotyku srebra pęka mu skóra.

Duchy
  • Leszy - duch lasu. Zabija ludzi, którzy w niego wierzą, zostawiając im w żołądku nasiona. Przybiera postać czegoś/kogoś, co dana osoba uwielbia.
  • Człowiek z Hakiem (Hookman) - duch człowieka, który został zamordowany pod mostem i pocięty nożem/potrącony samochodem, oraz ucięto mu rękę.
  • Krwawa Mary (Bloody Mary) - duch dziewczyny, która za życia miała sekret o tym, jak ktoś ucierpiał. Została zamordowana przed lustrem, wyłupiono jej oczy.
  • Kobieta w bieli (Women in White) - duch kobiety, która po dowiedzeniu się o zdradzie męża utopiła swoje dzieci i rzuciła się z mostu. Stoi zazwyczaj przy drodze i prosi o podwiezienie do domu. Jeśli odwożący ją mężczyzna zdradzał kogoś, zabija go.
  • Mściwy duch - duch osoby, która została brutalnie zamordowana lub zginęła w wypadku - została jako duch na ziemi żeby się zemścić/bo została po niej jakaś ukochana przez nią rzecz lub część jej ciała.

Inne
  • Crocotta - potwór wysysający dusze ludzi. Kiedy się żywi, wyrastają mu po cztery ostre rybie zęby na górnych i dolnych zębach. Zmienia się w zmarłych bliskich upatrzonej ofiary i namawia ją, aby przyszła w jakieś miejsce, a wtedy się nią żywi.
  • Pishtaco - żywi się ludzkim tłuszczem. Wysysa go przez aparat gębowy w kształcie trąbki, który może wysuwać i rozwijać, kiedy się żywi.
  • Odmieniec - potwór przyjmujący wygląd dziecka (prawdziwe dziecko jest wtedy uwięzione gdzieś pod ziemią) i żywiący się płynami (krew, płyn rdzeniowo-mózgowy) matki. Jego prawdziwe odbicie widać w lustrze. Boi się srebra i żelaza.
  • Wiedźma - żyje setki lat, używa zaklęć z pamięci lub księgi. Może rzucić na kogoś urok przez podłożenie mu specjalnej starej celtyckiej/babilońskiej monety lub Worka Złego Uroku, w którym musi znajdować się ząb białego królika, specjalne zioła itp.

9
Wprowadzenie / Regulamin
« dnia: Czerwiec 08, 2015, 19:58:53 »
1. Administracja forum jest od zarządzania i pilnowania porządku, ale też nie siedzi na forum 24 godziny na dobę.

2. Proszę szanować zarówno administrację jak i innych użytkowników; nie wywyższać się i nie wykłócać.

3. Wszelkie przejawy chamstwa wobec administracji lub innych użytkowników i łamanie regulaminu będą karane najpierw ostrzeżeniami, potem banem.

4. Proszę nie przeklinać, a jeśli już - z umiarem i cenzurą. Posty napchane przekleństwami są nieczytelne i nieestetyczne.

5. Zabrania się dokładnego opisywania akcji +18. Proszę o estetyczny dobór słów i uprzedzenie dużymi literami w poprzednim poście, że taka akcja się odbędzie - nie wszyscy muszą chcieć to czytać.

6. Nie ma ograniczenia wielkości i szerokości awatara, jednak prosiłbym o nieustawianie jakichś gigantów, bo wtedy nie widać ani postaci, ani posta.

7. Awatar musi przedstawiać portret, twarz lub całą postać. Może pokazywać miejsca intymne, jednak nie nadmiernie wyeksponowane i w przybliżeniu, tylko zasłonięte, np. jakąś rzeczą, włosami itp. Na awatarze postać może być ubrana we współczesne ubrania, jednak w takim przypadku należy napisać w podpisie, że postać ma inne ubrania niż na zdjęciu i opisać je.

8. W podpisie może znajdować się cytat, jakiś obrazek lub gif (byle niewielki), nieszczegółowy opis postaci lub jakiś link, który NIE JEST linkiem do innego forum, bloga, strony itp.

9. Można mieć kilka kont (max. 2), jednak każdym trzeba pisać rozwinięte i poprawnie gramatycznie posty przynajmniej dwa razy w tygodniu. Dodatkowe konto można założyć w odstępie czasowym dwóch tygodni po zaakceptowaniu pierwszego (zaakceptowaniu, nie stworzeniu!) i należy poinformować o tym administrację. Jeżeli jednak ktoś nie chce następnego konta, może wymyślić następną postać na tym samym koncie. Należy wtedy opisać postaci w Karcie Postaci i w podpisie, dając ich zdjęcia.

10. Użytkownik ma obowiązek w Karcie Postaci wypisać wszelkie postacie, jakie posiada.

11. Nie wolno ściągać charakterów, postaci itp. z postaci już istniejących, tj. z filmów, gier, książek itp. Można wziąć wygląd, ale TYLKO wygląd.

12. Login na forum musi być imieniem/imionami twojej postaci; musi zaczynać się z dużej litery i nie może zawierać cyfr.

13. Administracja ma prawo do wyjaśnienia swoich decyzji dotyczących forum. Nie ma ona jednak takiego obowiązku.

14. Zakazuje się brania udziału jedną postacią w dwóch (i więcej) sesjach na raz (tzw. multi-/ bilokacja). Postać może przebywać wyłącznie w jednym wątku na raz.

15. Na forum obowiązuje język polski - zarówno w kartach postaci jak i postach w fabule. Wyłączone są z tego jedynie nazwy przedmiotów, miejsc, imiona, nazwiska i podobne.

16. Gracz ma obowiązek odpisywania na PW administratorów i moderatorów, jeśli treść wiadomości jest ściśle służbowa (np. dotyczy sprawdzania KP, upomnienia/ostrzeżenia, dotyczy łamania regulaminu, dotyczy błędów w postach itp.) Administrator/moderator musi wiedzieć, że treść została przyjęta do wiadomości odbiorcy. Punkt ten nie obowiązuje wymiany wiadomości w celach prywatnych.

17. Interpretacja powyższego regulaminu nie jest dowolna! Jeśli masz jakieś wątpliwości co do któregoś z jego punktów, napisz do nas prywatną wiadomość.

18. Możesz wybrać tylko JEDNĄ rasę.

19. Słownictwo postaci musi być odpowiednie do epoki, tj. nie może używać słów typu ''cool'', ''super'', ''siema'', ''cześć'', ''co tam'', ''spoko'' itp. Nie można też pisać, że postać zadzwoniła do kogoś, otworzyła puszkę z piwem, poszła do toalety, włączyła komputer/telewizję, otworzyła lodówkę, zgniotła plastikową butelkę itp. Żyjemy (nie licząc duchów - tu można użyć słowa egzystujemy) w epoce średniowiecza.

20. Rejestracja na forum jest równoznaczna z zapoznaniem się i akceptacją powyższego regulaminu.

21. Administracja zastrzega sobie prawo do zmian w powyższym regulaminie.

10
Bór Inversheil / Bór
« dnia: Czerwiec 08, 2015, 18:57:48 »
Bór Inversheil jest mroczny i nieprzenikniony. Ludzie prawie nigdy tu nie chodzili, w lesie mieszka też wiele niebezpiecznych stworzeń.

11
Dolina Messeru / Jezioro Messer
« dnia: Czerwiec 08, 2015, 18:55:49 »
Wpada do niego rzeka o tej samej nazwie. Ma dość niewielką powierzchnię, ale jest bardzo głębokie, także przy brzegu.

12
Dolina Messeru / Rzeka Messer
« dnia: Czerwiec 08, 2015, 18:53:56 »
Długa, szeroka, głęboka i rwąca, mimo że na prawie całej długości nie
 płynie z góry, a w prawie zupełnym poziomie. Woda w niej jest niemalże czarna.

13
Dolina Messeru / Dolina
« dnia: Czerwiec 08, 2015, 18:52:25 »
Dobry klimat, częste opady, żyzne gleby - jednak z jakichś powodów nikt w tych terenach nie mieszka
 ani ich nie gospodaruje. Okolica jest cicha i jak wymarła.

14
Góry Kassai / Hale
« dnia: Czerwiec 08, 2015, 18:50:38 »
Górskie łąki i pastwiska.

15
Góry Kassai / Przełęcz
« dnia: Czerwiec 08, 2015, 18:50:11 »
Przełęcz prowadząca za granice Netheraku.

Strony: [1] 2 3
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
swietadynastiatoftegard pjure sod gangem polskierpgbywariat